جوک


 

جک جدید جوک خنده دار

 

 

جک ؛ جوک خنده دار ؛ جک جدید

 

 

 

  

 

 

 

 


جک جوک خنده دار جک جدیدجک

نفهمیدیم این چه حکایتی هست که هر وقت دستشوییت می گیره می تونی تا دو ساعت نگهش داری ولی تا داخل دستشویی میشی اصلا مهلت نمیده که کمربندت رو در بیاری ! ! !

 

 

 

 

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجک جدید

یه روز یه خره به یه اسبه با حسرت نگاه می کنه با خودش میگه :

" ای کاش ادامه تحصیل می دادم ! ! ! "

 

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجوک خنده دار

 دیروز رفتم یک کیـسه خون دادم.

.

.

.

.

.

.

دو تا کیســـه خون بهم زدن تا به هوش بیام!!!

یارو گفـــت دیگه این ورا پیدات نشه !!!

 

 

 

 

 

 امروز به طور عجیبی دلم به حال انگشت وسطی پام خیلی سوخت!!
.
.
.
.
طفلکی خیلی مظلومه توجه کرده بودید؟!
نه مثل شست تو چشمه
نه مثل اون کنار شست بلنده
نه مثل این دوتا کناری به در و دیوار هی می خوره
همین طور تنهای تنها
زندگیش یکنواخت
فقط زنده س
زندگی نمی کنه که
انگشت وسطی پام خیلی دوست دارم

 

 

 

 

 

  جک جوک خنده دار جک جدیدجک

چن روز پیش مخاطب خاصم بهم گفت : کی رو از همه بیشتر دوست داری؟ ؟ ؟
منم گفتم : مامانم . . . 
گفت : بعد از اون کی ؟ ؟ ؟
گفتم : بابام . . .
گفت : بعد از بابات کی ؟ ؟ ؟
گفتم : داداشم . . . 
گفت : یعنی منو دوست نداری ؟ ؟ ؟
گفتم : تو پرسیدی که کی رو از همه بیشتر دوست داری نگفتی که عاشق کی هستی ؟ ؟ ؟
یه دفه ذوق کرد داشت از خوشحالی سکته می کرد و گفت : حالا عاشق کی هستی ؟ ؟ ؟
گفتم : رئال ماردید . . .
نمی دونم وسه چی قهر کرد و رفت ؟ ؟ ؟ فک کنم بارسایی بود . . . 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجوک خنده دار

آقای مجری : من دو ساعت هست دارم تو رو هی صدا می زنم . صدام رو نشنیدی ؟
پسر عمه زا : چرا شنیدم
آقای مجری : پس چرا جواب ندادی ؟
پسر عمه زا : اهمیت ندادم!!!یعنی هلاک این همه صداقتشم...

 

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجک جدید و جوک خنده دار

میترسم امسال کاغذ بذارن کف دستم...
.
.

.
بگن الکى مثلا این عیدیته
آخه این چى بود مد کردیدشما!!!

 

 

 

 

هشدار به آقایان :در روز های پایانی سال اگر از همسر یا مادر خود مهربانی دیدید فوری محل را ترک کنید! خطر خانه تکانی حتمی است. . .

 

 

 

 

 

  

جک جوک خنده دار جک جدیدجک جدید و جوک خنده دار

یه روز غضنفر با دوستش دو تا خر میخرن . . .

دوستش ازش می پرسه : چه جوری این خر ها رو از هم دیگه تشخیص بدیم ؟ ؟ ؟

غضنفر میگه : من یه دونه از گوش های خرمو می برم ، اونی که یه گوش داره مال منه یکی دیگه هم مال تو . فرداش میان می بینن خر غضنفر از روی حسادت گوش خر دوستشو خورده .

دوستش میگه : حالا چیکار کنیم ؟ ؟ ؟

 غضنفر میگه : من جفت گوش های خرمو می برم تا از هم دیگه معلوم بشن . بازم فرداش میان می بینن قضیه همونه و خر غضنفر گوش خر دوستشو کنده .

دوستش میگه : حالا چیکار کنیم ؟ ؟ ؟
غضنفر میگه : عیب نداره . من دم خرمو می برم تا . . .
فرداش میان می بینن بازم قضیه همونه . . .
دوست غضنفر عصبانی میشه میاد به غضنفر میگه : حالا چیکار کنیم ؟ ؟ ؟
غضنفر میگه : خب عیبی نداره ، حالا که این جوریه خر سفیده مال تو ، خر سیاهه مال من . . . .  

 

 

 

 

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجک

می خوام یه اعتــــــراف صادقانه کنم
.
.
.
.
.
.
یه دونه از سرگرمی هام اینه که روبروی دیوار دراز بکشم و با پاهام به دیوار فشار بیارم و بعد فرش زیرم تکون بخوره برم جلو فک کنم که دیوارو تکون دادم . . .

 

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجوک خنده دار

میدونی با این استاد هایی که میندازنت بعد بهت میگن : من ننداختمت خودت افتادی باید چیکار کرد ؟ ؟ ؟
باید بگیری بکشیشون بعد بهش بگی من که نکشتمت خودت مـــــــردی ! ! !

 

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجک جدید و جوک خنده دار

روزی یه مرده به سفر می ره و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه می شوه که هتلش دارای کامپیوتر هست . تصمیم می گیره به همسرش ایمیل بزنه . نامه رو می نویسه اما تو تایپ آدرس اشتباه می کنه و بدون اینکه متوجه بشه نامه رو می فرسته . در این حال نیز ، تو گوشه ی دیگه ای از این کره خاکــی ، زنی که به تازگی از مراسم خاکسپاری همسرش به خونش بر می گشته با این فکری که شاید پیام تسلیتی از دوستاش یا آشناهاش داشته باشه به طرف کامپیوترش می روه تا ایمیلاشو چک کنه . ولی پس از خوندن اولین نامه غش می کند و به زمین می افته . پسرش با شتاب به سمت اتاق مادرش می روه و مادرش رو نقش بر زمین می بینه و تو همون حال چشمش به صفحه ی مانیتور کامپیوتر می افته :
 
گیرنده : همسر عزیزم
موضوع : من رسیدم
 
می دونم که از گرفتن این نامه حسابی غافل گیر شدی . راستش اونا اینجا کامپیوتر دارن و هرکس به اینجا میاد می تونه واسه عزیزانش نامه بفرسته . من همین الان رسیدم و همه چیز رو چک کردم . همه چیز واسه ورود تو رو آماده هست . فردا می بینمت . امیدوارم سفر تو ام مثل سفر من بدون خطر باشه . وای چقدر اینجا گرمه ! ! ! دارم می سوزم . . .
 
 
 

 

 
 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجک

می خوام که از پای اینترنت پاشم . . . ولی واقعا پاشم نمیاد
خداوندا خودت مرا بپاشون

 

 

 

 


جک جوک خنده دار جک جدیدجوک خنده دار

حالا جدا ، انصافا این پراید وانت هایی که جدید اومـــده شبیه اون دمپایی های جلو بسته قدیمی نیست ؟ ؟ ؟

 

 

 

 

 

چن روزی بود که پسرک با آن ماشین مدل پایین خود مقابل درب خانه دخترک می ایستاد ولی پا پیش نمی گذاشت 
دخترک هم کم کم به او علاقه مند شد
برای او عشق ، علاقه و محبت مهم تر از مادیات بود
برای او سوال بود که چرا همیشه تا درب خانه دخترک می آید ولی حرفش را به پدرم نمی زند
روزی مصمم شد و رفت تا حرف دل پسرک را گوش کند
درب را باز کـــرد و به او گفت : چرا شش ماه است که می آیی دم درب خانه ما ولی حرفی نمی زنی ؟ ؟ ؟

هدف تو از این کار چیست ؟ ؟ ؟
پسرک گفت : وای فای خونتون پســورد نداره . . .

 

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجک جدید و جوک خنده دار

یه بنده خدا پیرمرده توی پارک محله ما هر روز میاد می شینه و هنوزم که هنوزه خیلی اعتقاد به این داره که 
.
.
.
.
.
.
دکل های ایرانسل رو هم مرحوم رضاشاه نصب کرده ! ! !

 

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجوک خنده دار

نمیدونم چرا هر چی حشرات موزی همانند عنکبوت ، عقرب ، مارمولک ، کلپاسه تو خونمون میاد همش به من میگن برو بکشش . . . 
نمیونم مگه قیافه من شبیه تاروماره ؟ ؟ ؟

 

 

 

 

به غضنفر میگن توی دعوا چن نفرو میتونی بزنی ؟ ؟ ؟
میگه : پاره آجرش باشه تعداد مهم نیس . . .

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجک جدید و جوک خنده دار

 مورد داشتیم که یک کیلو اسید پاشیدن رو صورت دختره هیچیش نشده 
.
.
.
.
وامونده آرایش که نیس " ایزوگامه " 

 

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجوک خنده دار

از دختره پرسیدم که تو چه سالی به دنیا اومدین ؟ ؟ ؟
بهم گفت : 70 
ازش پرسیدم : چه ماهی ؟ ؟ ؟
گفت : خیلی ممنون مرسی تو هم خیلی ماهی ! ! !
بعضیاشون واقعا دچار توهم توطئه اند ها . . .

 

 

 

 

جک جوک خنده دار جک جدیدجک جدید و جوک خنده دار

حتی مورد داشتیم که به دختره گفته شده کلیدF5  رو بزن پس از کلی تفکر اول دکمه F رو فشار داده بعد همزمان با اون شماره 5 رو زده . . .

 

 

 


جک جوک خنده دار جک جدیدجوک خنده دار

یه روز یه گدا میره دم در خونه پیرزنه در می زنه پیرزنه میگه : بازم که تو اومدی گدایی ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
گدا بهش میگه : چیه حتما انتظار داشتی بیام خواستگاریت . . . . .
 
 
 
 
 
تیغ که هست . . . رگ هم که هست . . . منم که هستم
.
.
.
.
.
وای وامونده وان نیستش که . . . 
یه دونه از این لگن قرمزا داریم که منم توش جا نمیشم
 
 
 

جک جوک خنده دار جک جدیدجوک خنده دار

یکی تو فقط راست میگی . . . یکی هم پینوکیو . . . 
یکی تو فقط مهربونی . . . یکی هم خرس مهربون . . . 
یکی تو فقط قشنگ راه میری . . . یکی هم تلسی تاکسیدو . . . 
یکی تو فقط موهات قشنگه . . . یکی هم موهای آن شرلی . . . 
یکی تو فقط خونت قشنگه . . . یکی هم خونه مادربزرگه . . . 
یکی تو فقط سفیدی . . . یکی هم سفیدبرفی . . . 
یکی من و تو فقط با هم خوبیم . . . یکی هم تام و جری . . . 
یکی تو فقط سرکاری . . . یکی هم نفر بعدی که این پیامو میخوای واسش بفرستی . . .

 

 

 

 

از غضنفر می پرسن که خواهرت پسر به دنیا آورده یا دختر ؟ ؟ ؟
میگه : هنوز بهم نگفتن . . . نمی دونم دایی شدم یا خاله


 >
 
 

  


 

 

اگه وقت داشتی لطفا اشتراک گذاری هم بکن . . .

 

اشتراک گذاری تست هوش در فیس بوک   اشتراک گذاری تست هوش در تویتر   اشتراک گذاری تست هوش در گوگل پلاس  اشتراک گذاری تست هوش در لینکدین  اشتراک گذاری تست هوش در دیگ  اشتراک گذاری تست هوش در دنبالر   اشتراک گذاری تست هوش در بالاترین  اشتراک گذاری تست هوش در کلوب 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.